Retourneren

Vanaf de dag van ontvangst van uw pakket heeft u 14 dagen bedenktijd. Besluit u om uw bestelling geheel of gedeeltelijk te retourneren, dan kunt u gebruik maken van de retourdocumenten die bij uw bestelling geleverd worden. Wij accepteren uw retourzending alleen als het product in originele en ongedragen staat verkeerd. U mag de schoen uiteraard wel passen!

Indien u dit wenst mag u de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk, per post of per e-mail bij ons aanmelden, dit is echter niet verplicht. 

U kunt de retourzending afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Hier betaalt u geen portokosten. Wel vragen wij een bijdrage in de retourkosten van €3,95, deze worden verrekend met het bedrag wat u van ons terug krijgt. 

Retouradres:
Shoetime Online
Antwoordnummer 4023
5980 ZX Panningen

Stuurt u retour vanuit België? Dan dient u eerst een e-mail te sturen naar onze klantenservice (service@shoetimeonline.nl) onze medewerkers maken dan een retourlabel voor u aan. Dit retourlabel kunt u vervolgens zelf uitprinten en op het pakket plakken. 

De terugbetaling krijgt u maximaal 14 dagen nadat uw retourzending bij ons is binnen gekomen retour. Wij streven er echter naar om de betaling zo snel mogelijk terug te storten. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. 

U kunt de bestelling ook retourneren in een van onze winkels. Retourneren in onze winkels is helemaal gratis! U krijgt dan het betaalde bedrag contant terug.

Als u uw bestelling bij ons plaatst gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.