Shoetime maakt gebruik van cookies

Voor het functioneren van de site en het verbeteren van het gebruiksgemak. Daarnaast maken we gebruik van cookies en het verzamelen van informatie door derden voor marketing doeleinden. Door verder gebruik te maken van onze website ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden. Voor meer informatie of het wijzigen van instellingen kijk je naar ons cookiebeleid.

Klachten en garanties

Klachten

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met onze klanteservice via 088 1233 088 of per mail via service@shoetimeonline.nl. Je krijgt van ons binnen 7 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de inhoudelijke afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Als je een klacht hebt binnen de zichttermijn (14 dagen) dan kun je jouw webshopbestelling natuurlijk ook terugsturen via het antwoordnummer: Antwoordnummer 4023, 5980 ZX, Panningen. Geeft u op het formulier duidelijk aan dat het om een klacht gaat en of je het artikel opnieuw wenst te ontvangen. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor rekening van Shoetime.

Contact

Liever contact met de webshop over een klacht? Stuur een e-mail naar onze klantenservice (service@shoetimeonline.nl). Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van een van onze medewerkers per e-mail of per telefoon.

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt jouw klacht per mail (service@shoetimeonline.nl) of telefonisch indienen via 088 - 1233 088, op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur. Je klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld.

Garantie

 Ondanks dat onze leveranciers onze schoenen met de grootst mogelijke zorg produceren kan een schoen altijd kapot gaan. Mocht dat gebeuren dan snappen wij dat dat erg vervelend is en bieden we je graag een goede oplossing. We hanteren hierbij de volgende spelregels:

  • Wij bieden tot uiterlijk 12 maanden na aankoopdatum garantie op jouw aankopen.
  • Mochten jouw schoenen binnen deze periode kapot gaan dan kijken we in overleg met een schoenmaker of ze nog te repareren zijn, het is immers zonde om goede schoenen weg te gooien!
  • Mocht de schoenmaker het niet lukken de schoenen te repareren, dan ontvang jij jouw volledige aankoopbedrag terug of krijg je een vervangend paar.
  • Let wel op want bovenstaande geldt alleen voor productiefouten of mankementen. Gebruikelijke slijtage of slijtage/mankementen door verkeerd gebruik komen hier niet voor in aanmerking.