Skip to content
  • Gratis verzending vanaf €59,-

  • Voor 14:00 besteld, vandaag verstuurd*

  • Achteraf betalen

  • Gratis retourneren

Garanties & klachten

  • Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Heb je de schoenen in de winkel gekocht dan kun je het beste met de schoenen en de aankoop bon naar de winkel gaan, zij kunnen meteen met je meekijken en een passende oplossing bieden. Zijn de schoenen online gekocht dan ontvangen we het liefst foto’s van het defect en je bestelnummer zodat we kunnen beoordelen welke oplossing we kunnen bieden.

  • Tot wanneer heb ik garantie op schoenen?

    De wettelijke garantietermijn op schoenen is 12 maanden, binnen deze periode kijken we of de schoenen gerepareerd kunnen worden, mocht dit niet lukken dan ontvang je je aankoopbedrag retour of nieuwe schoenen. Let wel op want bovenstaande geldt alleen voor productiefouten of mankementen. Gebruikelijke slijtage of slijtage/mankementen door verkeerd gebruik komen hier niet voor in aanmerking.

  • Mijn schoenen zijn kapot na 12 maanden, wat nu?

    De wettelijke garantie op schoenen is 12 maanden, binnen dit termijn zullen we samen kijken naar een passende oplossing. Is het termijn voorbij dan kunnen we helaas niets meer betekenen, er kan een schoenmaker geraadpleegd worden, hiervan zijn de kosten voor eigen rekening.

  • Kan ik met een klacht over een online gekochte schoen naar de winkel?

    Uiteraard kan dit, neem dan wel een factuur mee anders kan de winkel de klacht niet in behandeling nemen. Samen wordt er gekeken naar een passende oplossing.

  • Kan een klacht die in de winkel gekocht is opgestuurd worden naar het antwoordnummer?

    Ja dat kan, neem hiervoor altijd eerst contact op met de klantenservice, zij zullen alle informatie doorgeven hoe de schoenen eventueel opgestuurd kunnen worden.

Toegevoegd aan winkeltas
terug
Het item is verwijderd uit je winkeltas